Csega világa Nyugaton a helyzet... USA napló Képregény Személyes  
 

 

A társkeresés nem nekem való. Nem szeretek magamnak sem fájdalmat okozni, de másoknak meg főleg nem. Én utasítottam most vissza valakit, akit alig ismertem, mégis teljesen lehangolt. Irigylem azokat, akik fiatalon - mondjuk középiskolában - megtalálják a társukat, és végig együttmaradnak. Bennük a "párkapcsolat" szó pozitív érzést vált ki. Akkor még én is így éreztem. Ma már elborzaszt, hogy a szeretet keresése közben mennyi gyűlöletet kell magunkba szívnunk, mennyi sebet kell elszenvednünk. Mintha nem is emberek lennénk, hanem sünök. Illedelmesen köszönünk egymásnak, gondoskdunk a körülöttünk levőkről, de egy óvatlan pillanatban - nem feltétlenül szándékosan, elég egy véletlen botlás - beleszúródunk a másikba.

 

Azt írtam neki, hogy aranyos lány, és örülök, hogy megismerhettem*. Ő azt válaszolta, hogy gyáva és gerinctelen vagyok. Már mindenki annyira csalódott, hogy mindenkiben a rosszindulatot látják. Legtöbbször az ügyetlenkedés és gonoszság ugyanazt a keréknyomot hagyja maga után.

 

(* folytatás: de nem működne)

Szerző: csega.  2012.06.10. 14:25 2 komment

Címkék: jelentés elégedetlenkedés státusz

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugaton.blog.hu/api/trackback/id/tr314576783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atomrom 2012.06.14. 23:41:11

Konklúzió: ha már megegyezik a keréknyom, nem ügyetlenkedni, hanem gonosznak kell lenni. Tudod, amit a kedves vevő kíván ;) Ha meg nem megy, fogadd el, hogy egyedül vagy, és élvezd ki a vele járó határtalan előnyöket. ;)
süti beállítások módosítása